آموزش قدم به قدم کسب درآمدرایگان اینترنت

قدم به قدم کسب درآمدرایگان -درآمد-پول-درآمداینترنتی-کسب پول-earnmoney-earn-اینترنت-internet

آموزش قدم به قدم کسب درآمدرایگان اینترنت

قدم به قدم کسب درآمدرایگان -درآمد-پول-درآمداینترنتی-کسب پول-earnmoney-earn-اینترنت-internet

بانکهای اینترنتی آنلاین Onlie Bank Internet

 بانکهای اینترنتی آنلاین 

 

 Onlie Bank Internet

 
                                            
                                           حساب ایگولدEgold
  
 
 

 

ایگولد یک سیستم اعتباری و یک بانک اینترنتی است که جهت افتتاح حساب در آن نیازی به داشتن اعتبار نیست. مبالغی که در حساب ایگولد واریز میشود ، به صورت وزنی و بر اساس قیمت فلزات ( طلا )‌ قابل محاسبه است . مثلا اگر هر اونس  طلا 450 دلار باشد و شما بخواهید 450 دلار به حساب خود واریز نمائید در حقیقت یک اونس طلا در حساب شما وجود دارد. حال اگر قیمت طلا تغییر نماید اعتبار شما نیز تغییر میکند. وجه ایی که در حساب ایگولد شما موجود است , پول الکترونیکی نامیده میشود و تبدیل پول الکترونیکی به پول فیزیکی در این سیستم به راحتی ممکن است.

تاریخچه شرکت ایگولد

شرکت ذخیره نقره و طلا ( G & GS ) در سال 1996 به صورت سیستم پرداخت ایگلد بنیان نهاده شده و تا سال 1999 بخشهای مختلف آن جهت پرداخت و مبادلات تجاری مختلف توسعه پیدا کرد. در ژانویه 2000 جهت کاهش ریسک مالی شرکت Nevis.wl با مسئولیت محدود ایجاد گردید. در حال حاضر اکثر کشورها  ( G & GS ) را به رسمیت شناخته و تبادل مالی آن را پذیرفته اند. مدیریت سایت بر عهده دکتر داگلاس جکسون که یک متخصص فیزیک در زمینه پرتونگاری غدد داخلی است میباشد. وی از سال 86 تا 92 در بخش پزشکی ارتش آمریکا به کار مشغول بوده است . در سال 1995 بر پایه مطالعات به خصوص در زمینه های مالی و اعتباری سیستم پرداختهای ایگلود را بنیان نهاد و در نوامبر 1996 به صورت Online  افتتاح کرد. امروزه استفاده از کارتهای اعتباری بین المللی و به تبع آن تجارت الکترونیکی در ایران با مشکلات متعددی مواجه است. به منظور تسهیل معادلات مالی در اینترنت از یک سیستم اعتبار جهانی به نام ایگلد (e-gold ) استفاده می شود. برای فعالیت مالی در اینترنت نیاز به یک حساب اینترنتی دارید. ایگلد یک حساب رایگان اینترنتی متعلق به کشور سوئیس که بانک های آن در دنیا شهرت دارد ، است. از این حساب می توانید برای دریافت ها و پرداخت های مالی خود در اینترنت استفاده کنید. تقریبا در هیچ زمینه ای نمی توان یک سایت اینترنتی را به عنوان بهترین معرفی کرد اما بدون شک بهترین سایتی که می تواند نقش یک بانک الکترونیکی را برای ما ایرانیها ایفا کند سایت ایگلد است. زیرا ایگلد تنها سایتی است که می توان موجودی آن را به ایران انتقال داد و از طرف دیگر افتتاح حساب درآن رایگان است. ایگلد با بیش از یک میلیون کاربر خود کاملا قابل اعتماد است. خلاصه اینکه اگر تا به حال این سایت را نمی شناختید بعد از مدتی به یکی از سایت های محبوب شما تبدیل خواهد شد.

 سایت ایگلد در سال 1996 میلادی افتتاح شد. ایگلد در واقع یک بانک نیست. این سایت به ازای مبلغی که افراد درآن پول دارند به آنها طلا اختصاص می دهد. فرض کنیم شما حسابی در ایگلد دارید. شخصی به حساب شما 10 دلار واریز می کند.فرض کنید در آن روز قیمت جهانی طلا گرمی 10 دلار باشد (فرض کنید). به این ترتیب سایت ایگلد به ازای آن 10 دلار یک گرم طلا به شما اختصاص می دهد. حال اگر قیمت طلا 11 دلار بشود موجودی شما هم 11 دلار می شود. (البته ممکن است طلا 9 دلار هم بشود!). پس وقتی عضو ایگلد شدید دعا کنید طلا گران شود. به همین دلیل خانمها رابطه خوبی با ایگلد ندارند.

از دیگر مزایای ایگلد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 ۱-به وسیله حساب ایگلد می توان با بسیاری از سایت های دیگر معامله (خرید یا فروش ) انجام داد.

۲- هر فردی که حساب ایگلد داشته باشد می تواند به حساب افراد دیگر پول واریز کند.(البته با دانستن شماره حساب فرد )

۳- امنیت فوق العاده این سایت در مقابل هکرها که از خطوط امنیتی 128 بیتی استفاده می کند.

 ۴- کار با ایگلد بسیار راحت است.

۵-موجودی حساب ایگلد قابل انتقال به ایران است و حتی در ایران خرید و فروش می شود.

 و ...

ایگولد به دلیل محاکمه مدیرت آن رای دادگاه برای اجازه ادامه فعالیت ایگولد تغییر دادن عضویت و قوانین استفاده از آن است، به همین دلیل ضمن تغییرات در استفاده از آن تا اطلاع ثانوی اجازه افتتاح حساب به کاربران نخواهدداد تا تغییرات به صورت کامل اعمال شود. قوانین جدید جهت استفاده از این حساب به این گونه است که صاحب حساب باید Tax ID و یا شماره SSN را باید در حساب وارد نماید تا تایید اولیه شود و سپس برای اینکه بتوانید از این حساب به صورت کامل استفاده نمایید باید 2 مدرک در حسابتان آپلود کنید تا ایگولد تایید کند.

مدارک مورد نیاز جهت تایید حساب

1- کارت شناسایی عکس دار و یا پاسپورت
2- فیش تلفن و یا برق و یا هر مدرکی که آدرس کاربر روی آن ثبت شده باشد.

جهت ارسال این مدراک، وارد حساب شده و با استفاده از بخش Identification بسته به نوع مدرک یکی از گزینه ها ی زیر را برای ارسال مدارک انتخاب نمایید:

Photo ID must be uploaded
Proof of Residence must be uploaded

در صورتی که مدارک معتبر ببشند پس از تایید در حسابتان در بخش Account Throughput Limits می توانید حداقل و حداکثر وجهی که مجاز به دریافت و پرداخت هستید را مشاهده می نمایید که این کار برای جلوگیری از استفاده در سیستم های هایپ و پولشویی صورت گرفته است که با بالا رفتن اعتبار نزد ایگولد این محدودیت برای کاربر کمتر خواهد شد  

                                             
                                        حساب پای پالPay pag

 

PayPal که در آدرس اینترنتی https://www.paypal.com قابل دسترس است یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شد، مقر این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. سرورهای PayPal در شهر Omaha در ایالت Nebraska در آمریکا  و در دفتر مرکزی بین المللی آن در ایرلند قرار دارند.
استفاده از این حساب تا سال 2001 مشکلی برای ایرانی ها نداشت ولی بعدها اولین حسابی که برای ایرانی ها ممنوع شد پی پال بود که پس از آن ایگولد نیز در سال 2006 اقدام به بلوک کردن حسابهای ایرانی نمود.
در سال 2002  شرکت اینترنتی eBay که مدیر آن شخص ایرانی به نام پیر امیدیاراست امتیاز آن را خرید و سیستم پرداخت حراجی خود را به  وسیله  PayPal گشترش داد به طوری که تبدیل به یکی از حسابهای معتبر جهان گردید که در مدت کوتاهی توانست مانند حساب ایگولد خود را فراگیر کند. اکنون قسمت عمده ای از اجنای سایت ebay  به وسیله پی پال در سراسر جهان خرید و فروش می شود." پیر امیدیار از یک پدر ایرانی و یک مادر فرانسوی در پاریس متولد شد. بعد به اتفاق خاانواده به آمریکا رفتند. 10 سال پیش شرکت   ebay را تاسیس کرد و مدتی بعد هم شرکت پی پال را خریداری کرد".

PayPal اکنون با داشتن بیش از 123 میلیون کاربر در جهان، بزرگترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد و هم اکنون با 7 میلیارد دلار سرمایه جزو ثروتمند ترین های جهان به حساب می رود و او هم همانند بیل گیتس موسسه ی خیریه دارد.

برای افتتاح حساب PayPal باید یک ایمیل و یک حساب بانکی یا یک کارت اعتباری به نام خودتان داشته باشید.

  PayPal در حال حاضر با ایران کار نمی کند و در صورت اطلاع ازایرانی بودن صاحب حساب، حساب را بلوکه می کند و لازم به ذکر است که بر خلاف کلیه حسابهای اینترنتی دیگر به هیچ عنوان افتتاح آن حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نمی باشد لذا به شما توصیه می کنم برای استفاده از حسابهای الکترونیکی سراغ حسابهای دیگر مانند e-gold و  e-billion بروید که استفاده از آن آسان و اعتبار آن در سایتهای مختلف مشهود است.


 
                       حساب لیبرتی زیروزLibertyreserve
                                              
                                                    
 
 
یکی از معتبرترین سایتهای برای افتتاح حساب اینترنتی بانک لایبرتی رزرو است .که اکثریت سایتهای کسب درآمد با این بانک قرار داد داردند. و این بانک را قبول دارند
لیبرتی ریزرو (LR) در سال 2005 به صورت یک شرکت آفشور در پاناما به ثبت رسید و اکنون به کشور کاستاریکا منتقل شده است و تحت قوانین آن کشورعمل می کند.
واحد پولی آن بر حسب دلار آمریکا (LR-USD) و طلا (LR-gold) می باشد.انتقالات در آن غیر قابل برگشت (irrevocable) است.کارمزد انتقال از یک حساب به حساب  دیگری، یک درصد حداقل 1 سنت و حداکثر 4 سنت می باشد که از گیرنده کم می شود.
یکی از مزیتهای بزرگ این بانک این است که با ایران مشکلی ندارد و ایران را در لیست کشورهای خودش قرار داده است. و مزیت دیگر این بانک این است که در ایران کار کردن با این بانک کاملا متداول شده ، و بسیاری از سایتها دلار لایبرتی رزرو را از شما می خرند. و امتیاز فوق العاده ی دیگر این بانک این است که دلار لایبرتی از دلار ایگلد گران است و شما درآمد بیشتری کسب می کنید. تا یادم نرفته اینم بگم که هر کس از لینک شما در این سایت ثبت نام کنه 25سنت به شما می رسه . حالا با این تفاسیر فکر می کنم دیگه لازم نباشه که زیاد معطل کنید . و بهتره زودتر در این سایت ثبت نام کنید.
ثبت نام در این سایت هم بسیار راحت است : وقتی وارد سایت شدید درقسمت بالا سمت چب سایت روی تکمه ی create account کلیک کنید. تا وارد قسمت ثبت نام شوید.
ثبت نام کنید
علاوه بر این می توان پول این بانک را می توان به بسیاری از سایت ها ایرانی فروخت یا از آنها خرید.
دلار لایبرتی را از طریق سایت های واسطه مستقیما به حساب ارزی واریز کرد.برای دونستن این سایتها به سایت www.libertyreserve.com
برویدو سپس روی لینک Buy/Sell LR در سمت چپ صفحه کلیک کنید ، لیست همه سایتهای واسطه با تاریخ ایجاد شدنش و خدماتش ظاهر میشه .پیشنهاد من سایت http://www.asianagold.comبه دو دلیل :
1) از ژانویه 2002 تاسیس شده و قدمت داره
2)چون تو آسیا واقع شده و از نظر تحریم از بقیه سایتها امنیت بیشتری دارد
 
حساب Liberty Reserve در حال حاضر نیازی به وریفای ندارد. اما در صورتی که حساب به مشکل قانونی مواجه شود نیاز به مدرک شناسایی است از این رو وارد کردن اطلاعات صحیح در آینده به نفع صاحب حساب است. این حساب با ایران مشکلی ندارد و آی پی ورود را به هیچ عنوان چک نمی کنند و مجاز است که از هر جای جهان به حساب خود وارد شوید

 

  حساب وبمانیWebMoney

 

حساب وبمانی "WebMoney" یک حساب الکترونیکی آنلاین متعلق به کشور روسیه است که در سال  1998 راه اندازی گردید  که تنها به کاربران روسی سرویس ارائه می داد. ولی پس از گذشت چند سال با پیشرفت چشم گیری روبرو شد به طوری که امروزه بین المللی شده و در تمام کشورهای جهان کاربر دارد. این حساب روز به روز در حال رواج است ولی نمی توان گفت که همانند ایگولد اکثر شرکتها و سایتهای اینترنتی آن را می پذیرند حساب وب مانی به علت امنیت بالای آن مورد توجه کاربران این حساب بوده است و در مورد نقد کردن آن نیز می توانید راه ساده ای را انتخاب کنید یعنی موجودی خود را توسط سایتهای تبدیل ارز مانند ایران گولد تبدیل به ریال کنید زیرا کارمزدی که بانکها دریافت می کنند فوق العاده زیاد است و مقرون به صرفه نمی باشد. البته ایران گولد در حال حاضر خدمات ارزی حساب وب مانی را انجام نمی دهد ولی در آینده ای نزدیک این حساب هم جزو خدمات ایران گولد خواهد شد.


 

                       حساب مانی بوکرزMoneyBookers
 

مانی بوکرز یک شرکت پرداخت آنلاین انگلیسی است که در سال 2001 راه اندازی شده است.در مانی بوکرز مشابه Paypal حسابها از روی ایمیل صاحب حساب شناخته می شوند و کاربران می توانند پول را از طریق کارتهای اعتباری و حسابهای بانکی به حساب مانی بوکرز خود واریز کنند یا از آن برداشت نمایند.برای جلوگیری از پولشویی و کارهای خلاف، احراز هویت (Identity Verification) برای حسابهای مانی بوکرز الزامی است.برای انتقالات بالای 20000 یورو درجات بالاتری برای احراز هویت درنظر گرفته شده است. یک مشکل که ممکن است برای خیلی ها اوایل کار با مانی بوکرز پیش بیاید این است که یک اکانت ساخته باشید و بعد چون استفاده ای نداشته اید مشخصاتش را فراموش کرده باشید و حالا می خواهید یک اکانت جدید باز کنید و نمی دانیدمشکلی پیش میاید یا نه؟ طبق قوانین مانی بوکرز شما فقط می توانید یک اکانت داشته باشید اما این مساله ربطی بهIP ندارد بلکه منظور این است که هر هویت حقیقی فقط میتواند یک حساب مانی بوکرز داشته باشد.فرض کنید اسم شما علی محمدی باشد و در آدرس ... و با شماره حساب.... بانکی در مانی بوکرز یک حساب باز کرده باشید و بعدها چون مشخصات این حساب را فراموش کرده اید بخواهید یک اکانت جدید باز کنید. در چنین وضعیتی شک نکنید که ایحاد اکانت جدید دیر یا زود برای شما دردسر ساز شده و منجر به حذف هر دو اکانت بدون هیچ اخطاری خواهد شد چرا که شما مجبورید برای تایید هویت خود در اکانت جدید نشانی و شماره حساب بانکی که به نام خودتان باشد را verify کنید که در اینصورت شما با یک هویت دو حساب ایجاد کرده اید ولی اگر علاوه بر شما همسرتان هم بخواهد با یک حساب بانکی دیگر یک اکانت مانی بوکرز ایجاد کند هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اما اگر حساب قبلی خود در مانی بوکرز را اصلا Verify نکرده اید و نشانی و مشخصات غیرواقعی داده اید می توانید اقدام به گشودن یک حساب جدید کنید.اگر مشخصات حساب اصلی تان را فراموش کردید دو راه خواهید داشت :1- درخواست پسورد از سایت که برای اینکار باید حتما تاریخ تولدی را که وارد کرده اید به یاد داشته باشید.2- ایجاد یک حساب جدید و اطلاع دادن به مسئولان سایت مانی بوکرز , که برای این کار در بخش ساپورت قسمتی ویژه همین مساله در نظر گرفته شده که اگر شما به اشتباه یا به دلیل اجبار دو حساب ایجاد کردید به مسولان این سیستم اطلاع دهید تا اقدام لازم را انجام دهند.verify کردن مانی بوکرز از سه طریق امکانپذبر است :1- از طریق پستی : در این روش مانی بوکرز یک کد خاص را از طریق پست به نشانی که در حسابتان وارد کرده اید ارسال می کند و سپس شما با وارد کردن این کد در سایت مانی بوکرز آدرس و هویت خود را verify می کنید.2- از طریق کارت اعتباری : با یکبار شارژ کردن حساب از طریق یک کارت اعتباری معتبر که به اسم خودتان باشد می توانید حساب مانی بوکرزتان را وریفای کنید 3- از طریق حساب بانکی: با یک بار شارژ کردن حساب از طریق حساب ارزی معتبر که به نام و نشانی خودتان باشد میتوانید حساب مانی بوکرزتان را verify کنید .verify شدن از طریق هر یک از این روشها باعث افزایش سقف مبادلات پولی شما در سیستم مانی بوکرز خواهد شد.نکات مهم در کار با مانی بوکرز1- سعی کنید از طریق حساب ارزی معتبر که متعلق به خودتان باشد با این حساب کار کنید. 2- از کارتهای اعتباری که متعلق به شخص خودتان نباشد برای شارژ حسابتان استفاده نکنید. 3- حتما تاریخ تولدی را که در سایت هنگام ثبت نام وارد کرده اید نگهداری کنید چرا که در موارد زیادی نظیر ارسال پول یا فراموش کردن پسورد یا تغییر پسورد به آن نیاز خواهید داشت. 4- نام و نام خانوادگی خود را دقیقا مطابق نامی که با آن حساب ارزی باز کرده اید وارد کنید.:)5- نشانی خود را درست و دقیق وارد کنید.


                                        حساب آلرت پایAlertpay
 
 
 

 
حساب پرفکت مانیPerfect Money
 
 
 
بهترین بانک برای ایرانیان عزیزبدون هیچ محدودیتی... 
 
دارای دوزبان انگلیسی وزبان شیرین فارسی  
 
  
 
 
 
اساس ظهور پرفکت مانی تجربه گروهی از موسسان کمپانی مرکب از متخصصان در بخش بانکداری، گروه مشاوران حقوقی تضمین شده، اقتصاد دانان و تیمی ازبرنامه نویسان شایسته در صنعت سرمایه داری الکترونیکی در سطح پویای بنیادی بود. با تحلیل طریقی که بشر از آغاز اولین ساخت سکه پول تا بنگاه های مالی امروز در اینترنت عبور کرده بود، پرفکت مانی فراتر رفن – ما به جهان یک وسیله پرداختی مناسب و ایده آل در هر مکانی از سیاره بوسیله هر کاربری ارائه کرده ایم. تحقق تخمینی هزینه یک چنین مقوله اقتصادی را مطالعه کرده اند و به جهان یک سیستم پرداختی جدید را عرضه کرده است که همه پیشرفت ها و عالیترین دستیابی های اقتصاد دانان و فن شناسان جهان در زمینه های پول الکترونیکی را به هم پیوست داده است

صفحه اصلی وبلاگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد