آموزش قدم به قدم کسب درآمدرایگان اینترنت

قدم به قدم کسب درآمدرایگان -درآمد-پول-درآمداینترنتی-کسب پول-earnmoney-earn-اینترنت-internet

آموزش قدم به قدم کسب درآمدرایگان اینترنت

قدم به قدم کسب درآمدرایگان -درآمد-پول-درآمداینترنتی-کسب پول-earnmoney-earn-اینترنت-internet

مراحل و روشهای کسب درآمدرایگان ازاینترنت


۱-مطالعه تمام راهنماییهای این وبلاگ...
 
۲-ساختن ایمیل درyahooویاgmail ........
 
۳-افتتاح حساب اینترنتی شرح داده شده
 
۴-ثبت نام درسایتهای معرفی شده.......
 
۵-و....ادامه مطلب...
1-مطالعه تمام راهنماییهای این وبلاگ
مزیت این وبلاگ قدم به قدم بودن آموزشهاومراحل ثبت نام است که کمتروبلاگی بااین خصوصیات پیدا میشود.
تمام مراحل کاربصورت تصویری وقدم به قدم چیده شده تا خوانندگان محترم براحتی وبدون مراجعه به منبع دیگری ازامروزواردبازارتجارت شوندوکسب درآمدرایگان کنند.وقتی تمام آنرامطالعه کنیدبه صداقت 
گفته های ماپی می برید. بدیهی است نظرات شماالگوی اصلاح وشکوفایی ماست.مابه تمام نظرات شمااحترام می گذاریم وبکارمی برییم.پس ماراازنظرات خودبی نسیب نگردانید...  باتشکرsadegh
 
 

۲-ساختن ایمیل درyahooویاgmail 
باز کردن ایمیل pop3 اجباری نیست. شما با هر ایمیلی می توانید این کار را انجام دهید. ولی بهتر است از این ایمیل استفاده کنید چون سرعت کار را چند برابر می کند. و براحتی می توانید ایمیلها را چک کرده یا ارسال کنید.

2- افتتاح حساب بانکی دریکی ازمعتبرترین بانکهای اینترنتی 

 

Egold 

از باز کردن یک حساب جداگانه ایمیل، باید در سایت e-gold عضو شویم و یک حساب بانکی باز نماییم. این حساب برای این است که ما درآمد کسب شده مان را از سایتهای مختلف پس از اینکه به حدنصاب تعیین شده (Payout) رسید به آن منتقل کنیم و با این کار میتوانیم کلیه درآمدها را به راحتی به حسابمان در ایران انتقال دهیم.
برای استفاده مطمئنتر از بانک ایگلد حتما با* IP *آمریکایی وارد سایت شوید که برای این کار لازم است که از دو روش زیر که معایب و مزایای آن ذکر شده، یکی را انتخاب کنید:
روش اول: استفاده از خدمات V*P*N که امنیت شما را در اینترنت تامین میکند و بطور کلی شبکه ای است که بوسیله یک سرور بصورت واسطه بین شما و مقصد مورد نظر عمل می کند این سرویس رایگان نیست و به دو صورت ساعتی (*IP *عمومی) و ماهیانه (*IP* اختصاصی) ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آن به این سایت Best4Choose مراجعه کنید.
روش دوم: بهترین وسیله و مطمئنترین راه برای ورود همیشگی به سایت ایگلد و دیگر سایتها، استفاده از نرم افزاری است که* IP *آدرس و موقعیت جغرافیایی شما را کاملا مخفی می کند و از قابلیت Encrypt Data (رمز گذاری اطلاعات) برخوردار است که این امر باعث می شود هویت شما به هیچ عنوان شناسایی نشود.
دیگر توانایی استثنایی این برنامه نسبت به سایر روشها در این است که هر بار که از طریق آن وارد اینترنت می شوید دو قسمت آخر *IP *آدرس شما تغییر می کند. دقیقا مانند زمانی که از طریق یک ISP به اینترنت متصل می شوید و این یعنی اینکه شما می توانید مانند یک شهروند آمریکایی از حساب ایگلد خود استفاده کنید و جای هیچ شکی باقی نمی ماند. این خصوصیت، مزیت مهم این برنامه نسبت به روش اول اشاره شده در بالا است بدلیل اینکه در استفاده از سیستمهایی مثل *VPN *یا وب سایتهایی که به منظور باز کردن سایتهای دیگر طراحی شده اند، *IP *آدرس شما ثابت خواهد بود و در اختیار عموم قرار دارد و چون همه کسانی هم که برای ناشناس بودن از این طریق عمل می کنند، اهداف مثبتی ندارند شما می بایست ریسک بالایی را بپذیرید.
مشخصات دیگر آن به شرح زیر است:
پاک کردن اطلاعات مربوط به وبگردی ها و رد پای شما در اینترنت که در کامپیوترتان ذخیره شده است.
شناسایی و از کار انداختن نرم افزار های جاسوسی که مخفیانه روی کامپیوتر شما نصب شده اند.
مسدود کردن انواع و اقسام تبلیغات اینترنتی که سرعت شما را در مرور صفحات اینترنتی افزایش می دهد.
قابلیتها، تنظیمات و امکانات سودمند دیگری هم دارد که در شرایط مختلف میتوانید از آن بهره بگیرید.
نکته بعدی در مورد این نرم افزار این است که با بکار گیری آن در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کرده اید. زیرا اگر از *VPN *استفاده کنید هر بار برای شارژ، باید مبلغی را متحمل شوید و همینطور برای پیدا کردن آدرسهای جدید مسدود نشده می بایست هزینه و وقت زیادی را در اینترنت صرف کنید که ممکن است به نتیجه هم نرسید. اما با تهیه این نرم افزار که قیمت آن $10 است و خرید آن از طریق اینترنت و بصورت Online امکان پذیر است برای همیشه می توانید در محیط امن این برنامه از سایتهای مورد نظر خود بازدید نمائید. (دوستانی که مایل به خریداری این نرم افزار هستند از طریق ایمیل درخواست خود را مطرح کنند تا راهنمایی های لازم در اختیار آنان قرار گیرد)
توصیه می شود کسانی که تجارت الکترونیک را به تازگی شروع کرده اند و همینطور افرادی که مدتی است در این زمینه فعالیت می کنند و از مشکلات ایگلد اگاهی دارند، حتما از این برنامه استفاده کنند.


۳-ثبت نام درسایتهای کسب درآمدرایگان
 
بعدازساخت ایمیل وافتتاح حساب اینترنتی وبعداز آشنایی بانحوه ثبت نام -بارفتن به قسمت معرفی بهترین سایتهای کسب درآمدرایگان اینترنتی درسایتهای معرفی شده ثبت نام می کنیم وباپشتکاری وتلاش  همانندهزاران کاربرتجارت الکترونیک جهانی اینترنت رامنبع درآمدی برای خودبکنیم


صفحه اصلی وبلاگ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد